Új év, új futások

2012.01.09. 10:23 :: AnDreA

Az elmúlt hetekben nagyon keveset futottam, jólesett nem futni, legfőképpen jólesett edzésterv nélkül futni. Közben lett egy szép új cipőm, pihentem egy nagyot és ezzel együtt visszatért a kedvem is.

Úgyhogy írtam az edzőmnek, hogy akkor újult erővel belekezdenék ismét a tervek teljesítésébe, ezt ő el is küldte. Ennek ellenére ez a hét azért annyira nem sikerült tökéletesre. Négyszer kellett volna futnom a héten, ebből egyet elfújt a szél :), a másik tegnap lett volna, kissé szintén túl szeles idővel, és nulla kedvvel. A másik kettő nagyon jólesett, különösen a szombati futás. Egy barátnőm jött velem, és végig az én tempómban futott. Neki sikerélmény volt, mert azt hitte nem tud egy órát lefutni egyben. Mondtam neki, hogy mivel nekem most alacsony pulzussal kell futnom, ezért az simán megy majd neki is, és sikerült is. A másik, hogy pont emiatt végigdumáltuk az 1 órát, na erre is azt mondta előtte, hogy majd én beszélek, ő meg csendben lesz, mert ha futás közben bezsél, akkor szúr. Nem szúrt :) Meg is beszéltük, hogy ezentúl szombatonként jön velem, legalább lesz időnk kitárgyalni az élet fontos dolgait :) 

Természetesen ismét lassabb voltam, de erre számítottam is, most kell egy-két hét mire újra belerázódom és visszaállok a régi sebességemre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fusscsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr913530837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

"It's very hard in the beginning to understand that the whole idea is not to beat the other runners. Eventually you learn that the competition is against the little voice inside you that wants you to quit." - George A. Sheehan

Friss topikok

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása