Hungaroring

2011.12.11. 17:38 :: AnDreA

Van egy csomó minden, amiről még írni szeretnék, de ez a tegnapi nap akkora élmény volt, hogy inkább ezt veszem előre. 

Még a Facebookon és a pénteki Futóbulin jó előre megbeszéltük többekkel, hogy természetesen mi futunk a végén. Úgy gondoltuk, hogy a jó poziciókat érdemes az elején bebiztosítani, ne hagyjunk semmit a véletlenre. Vagy mégis? Kényelmesen futottuk végig a jelentős szintemelkedésekkel rendelkező pályát.Még fényképezni is volt időnk, sőt az emelkedők végén a túl magas pulzus ellenszereként belesétáltunk. És mégis, mindezek ellenére, nem mi futottunk a végén, még jöttek utánunk. Jéééééééé, ilyen is van? A végén pedig jött a kockás zászló :)
Ráadásul egész jó idővel sikerült beérnünk - a 4,3 km-t kevesebb mint 30 perc alatt tettük meg, 7:11-es kilométerekkel. 
Gondolkodtunk, hogy még futunk egy levezető nagyon-nagyon lassú kört, de mire elindultunk volna, már annyira átfagytam, hogy inkább a hazautat választottuk.
 
Most volt rajtam először az új cipőm is. Még múlt szombaton teszteltem a Nike busznál a Szigeten egy Lunarglide 3-ast. Nagyon jó volt benne futni, gondoltam na akkor ilyet fogok venni. Majd egyszer :)) Aztán kedden a régiben indultam el, és a végére tudtam, hogy a majd egyszer az most azonnal lesz :) Szép, szürke-sárga. Lehet, hogy emiatt lettem ilyen "gyors" :)
Összességében nagyon nagy élmény volt, jó látni a futós lognál a Hungaroring alakját :) A jövő heti HHH szinte biztosan kimarad, de remélem januárban is lesznek még ilyen jó kis futós események.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fusscsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr813455846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gafmon 2011.12.12. 20:39:10

Én is csiga vagyok :D) Megpróbáljuk legyőzni záróbusz helyett csapatban az UB-t?
;)

Mottó

"It's very hard in the beginning to understand that the whole idea is not to beat the other runners. Eventually you learn that the competition is against the little voice inside you that wants you to quit." - George A. Sheehan

Friss topikok

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása