Ha célba értél...

2012.09.24. 10:20 :: AnDreA

Ha célba értél, az jó, nagyon jó :)
Bár mind a mai napig nem sikerült felfognom, hogy megcsináltam, amire 4 éve vágytam. Persze ennek a 4 évnek a nagyobb része csak álmodozás volt. A tevőleges időtartam 1 év és 8 hónap :), szinte napra pontosan.
Lefutottam a félmaratont. Közben múlt kedden csak úgy véletlenül - tényleg, mert azt hittem még van pár napom a teljesítésig - megfutottam ebben az évben az 1000. km-emet.
És most... fogalmam sincs mi lehetne az új cél. 
- nem akarom gyorsabban lefutni - soha nem érdekelt az idő, csak az volt a fontos,hogy ne érjen utol a záróbusz
- nem akarom még egyszer lefutni - pont elég volt ez az egy, a végére totálisan elkészültem
- nem akarok ennél többet futni - annyi másra is kell az idő
- nem célom, hogy 1250 vagy 1500 vagy nem is tudom hány km-t fussak egy évben, végülis nem akarok több FM-t se futni, akkor meg minek
- idáig 124,5 órát töltöttem futással, az több mint 5 teljes nap - iszonyú sok

Lehet, hogy várnom kellett volna azzal a félmaratonnal még egy pár évet.......
Azt hiszem tényleg az Út a fontos, nem a cél, jobb volt úton lenni :))

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fusscsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr424799042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

effe 2012.09.25. 13:19:22

maximálisan egyetértek.

jove 2012.09.27. 01:42:33

Biztos kell cél, hogy úton legyél? Anélkül? Mint a szerelmes pár, aki csak azért sétál, mert jó együtt sétálni, beszélgetni, gyönyörködni a tájban. Jó úton lenni. :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.12.03. 06:08:28

irány a terepfutás világa! jó kis kihívásokat tartogathat. :)

6. alabardos · http://hatodikalabardos.blog.hu 2013.01.08. 20:10:55

Szerintem akard még egyszer, még sokszor...

...és pont az legyen a lényeg, hogy a következőnél ne totálisan kikészülve érj a célba, hanem baromi nagy mosollyal az orcádon. :)

Mottó

"It's very hard in the beginning to understand that the whole idea is not to beat the other runners. Eventually you learn that the competition is against the little voice inside you that wants you to quit." - George A. Sheehan

Friss topikok

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása