Ha nem tudsz másfél órát futni, akkor fuss kettőt :)

2012.05.07. 12:28 :: AnDreA

Április 30. hétfő, 22:00 óra

Elküldtem az előző hetemet Olinak, jeleztem, hogy sok nekem a másfél óra, a végére mindig totál KO leszek. Megjött a válasz - Igyál többet, cukrosat, negyedóránként - ja és a vasárnapi hosszú futásom 2 óra. Hogy miiiiiiii?

Visszakérdeztem, az volt a válasz: Mutassam meg, hogy én vagyok az úr.

Május 3. csütörtök, 15:13

Rájöttem, hogy egyedül nem megy :) Úgyhogy kerestem nézőket a mutatványhoz. Szerencsémre jelentkeztek. Irány a Sziget, az legalább sík terep, nem amolyan dimbes-dombos mint erre felénk.

Május 4. péntek, 16:15

Decathlon, futófelszerelések részlege. Kulacstartó öv beszerzése. Izoporok és egyéb csodanyalánkságok polca - telekonferencia ultrás ismerősökkel, mit is kéne vennem. Mert Oli megmondta - negyedóránként izocucc, meg gumicukor/müzliszelet. 

Május 4. péntek, 19 óra körül

A futótársakkal leegyeztettük az indulás idejét, a telefonszámokat. Miki már mindenkinek azzal kezdi: vasárnap 2 órát kell futnia :)), mármint nekem - a válaszok: 

1. De miéééért?
2. Hát nem mondanám, hogy irigykedem.
3. Meglesz az, nem kell aggódni, amennyit futkároztok.

Indulás időpontja 12 óra, Árpád-hídnál a parkolóban

Május 6. vasárnap, reggel 9 óra

Szerencse, hogy az anyák napja leköti egy kicsit az energiáimat, na meg a DK Pszicho csoport megalakulása körüli teendők.

Május 6. vasárnap, délelőtt 11 óra

Hol van a....? Ez a legfontosabb kérdés. Mindjárt, mindjárt...

1. A kulacsomat elfelejtem rendesen lezárni, folyik.
2. A szigeti bejárónál belebotlunk egy ismerősbe, én a légkondi gombjával szeretném lehúzni az ablakot, és csodálkozom, hogy nem megy. Miki átnyúl, megoldja.
3. Az autónk 3 ajtós, tehát hátulról csak úgy lehet kiszállni, ha én kiszállok, ülés előrehúz... Na ez elmaradt, én kiszállok, ajtó becsuk, hátul Kriszta és Judit próbálna szólni, hogy hahóóóóóóó. Miki kiengedte őket :)

Vajon izgultam-e?

Május 6. vasárnap, 12:14

Rajt, Judit majd csak később csatlakozik, neki csak másfél óra a mai edzés. Andi próbál nyugtatni, hogy ő lassan kezd, majd pár perc múlva már csak a hátát látom neki is és Mikinek is, nem csodálom, nem mondhatnám, hogy túl gyors vagyok. Kriszta viszont mellettem - és ez így maradt 2 órán keresztül - egy rövid szünettel, amikor előreszaladt vizet vételezni a kulacsába :) Ő időről-időre megkérdezi: Pulzusod rendben? És egy ideig rendben is. Egy idő után felfedeztem, hogy meleg van - persze állítólag egyes rémhírterjesztők szerint szombaton melegebb volt, de én ennek nem dőlök be. Meleg van és kész. 160 helyett lehet 165 :) futunk, nézem az órámat, frissítek, beszélgetünk. Az első kör vége felé szembe megérkezik Judit és becsatlakozik. Kriszta megkönnyebbül picit, békésen alhat mellettünk tovább, kihevervén az előző estét. Végre nem kell koncentrálnia a társalgás minden pillanatára. Na nem mintha olyan magvas dolgokról beszélgettünk volna. Már a futás után megbeszéltük Judittal, hogy tulajdonképpen fogalmunk sincs miről csacsogtunk 2 órán keresztül. Első kör vége: Juhéé sziget PB, na nem valami ékes-fényes rekord, de akkor is :) 

Második kör: Andi végképp elszáguld, várták a sziget kútjai :) Miki visszaszalad hozzánk - max. 30-40 méter lehetett a különbség, és próbálja tartani a hihetletlen fénysebességet velünk :) A lányok is kitartóak és a hajam is tart. A pulzusom kevésbé, de még mindig 165 alatt. Némi egészségügyi kitérő az uszodához, így jár aki sokat iszik. Miki és Judit előrefutnak, majd vissza. Kriszta kicsit meditál a fa alatt, miközben rám vár. Futhatunk tovább. És túl vagyunk a felén!! Némi séta, mert a pulzusom úgy gondolta, megnézi a laktátküszöböt, ezt meg mégsem hagyhattam. A második kör vége felé megkérem Mikit, hogy mivel ő gyors, ezért fusson el az autóig, és vegye ki a következő üveg innivalómat :) Ő boldogan elfut. Közben leteszteltük a "cipőtalpat is" - finom :) Gyümölcsös, gumicukorszerű, csak éppen lapos valami. Beszerzési helyét nem árulom el, de akik ismernek, azok könnyen kitalálhatják :) Az italom megérkezik, cseppmentes a kulacs, csak elfelejtettem rázárni a kupakot. 

Belekezdünk a harmadik körbe: Én jelzem Mikinek, hogy menjen, hiszen találkozója van az Irammal, most már csak túlélem, itt vannak a lányok, meglesz ez. A lányokkal gyorsan közlöm, hogy 2:00:00-kor stopper és én leállunk, onnantól max gyaloglás. Ők kitartóan kérdezgetik, hogy mennyi a pulzusom - hát még 170 alatt. Kriszta többször mondja, hogy inkább sétáljunk, csak bírjam ki végig. Én megnyugtatom, hogy  bírom. Egyelőre azonban futunk - a céljaim csökkennek - már nem érdekel a pulzusom, úgy érzem ha azzal foglalkoznék, és még ennél is lassabban futnék, akkor totál lemerevedne a lábam. Közben szúrni kezd az oldalam. Úristen, ilyet utoljára gimiben éreztem az iskolakörnél. Majd arról kezdek gondolkozni és beszélni, hogy mostantól csupa új rekordom lesz, és már itt is az első: tadaaaaaaaam - távolsági rekord megdöntve - már több mint 13,39 km-t futottunk. Következő fontos pont: 1:41 - huhh, ezen is túlvagyunk, már kijelenthetem, hogy még ennyit soha nem futottam. Végre visszafelé futunk, már közel van az a parkoló, meg az a fekete autó. A pulzusom egyre kitartóbban ostromolja a 170-et. Közben Judité még mindig csak a kellemes tartományban, Krisztáé meg egyenesen alacsony - ezekre nem hat se a nap, se az irtózatos, szaharai hőség, se az a rengeteg kilométer, az elképesztő gyorsulásainkról már nem is beszélve. Minden bal oldalon lévő kerítés után várom, hogy felbukkanjon a szálloda, de tutira ideépítettek még néhányat az elmúlt 1 órában, mert akkor még nem volt ilyen sok létesítmény. Megiszom az utolsó kortyokat - úgyis van kút a végén - és már csak arra gondolok, hogy legalább a 3 kör meglegyen ez alatt a 2 óra alatt. Hogy közben már 175 felett járok? Sebaj. Már látom a fekete autót, ott a vége.

Május 6. vasárnap, 14:17

És..... Megcsináltam :)))

Köszi nektek csajok, és köszönöm a fő-fő támogatómnak is, Mikinek :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fusscsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr934493802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kreeza 2012.05.07. 12:44:42

Ügyes voltál nagyon Andrea! Hétvégén még egy (3) kör? Elnézést az alvásért közben, de próbáltam behozni a deficitet, amit előző éjjel termeltem (nem volt betervezve buli) és túlélni a vasárnapot. (141-es átlagpulzussal és közben 1 liter folyadék elfogyasztásával ez simán ment is.) Legközelebb majd csak én beszélek, deal?? :-D

AnDreA 2012.05.07. 12:47:07

Annyira jó volt, hogy ott voltál. Remélem a lábad túlélte a megpróbáltatásokat :))

kreeza 2012.05.07. 12:53:03

@AnDreA: Nálad minden oké, nem fáj semmid? Én rendben vagyok, bár még mindig nem aludtam ki magam. :-)

AnDreA 2012.05.07. 12:54:43

@kreeza: Persze, mondjuk tudom, hogy vannak lábaim :), de nem izomláz, inkább kicsit beálltak. És nagyon szeretem a hétfőt - mert ilyenkor sosem kell futni :)

Mottó

"It's very hard in the beginning to understand that the whole idea is not to beat the other runners. Eventually you learn that the competition is against the little voice inside you that wants you to quit." - George A. Sheehan

Friss topikok

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása