Csigafutam - Az első

2012.03.28. 15:12 :: AnDreA

Azt írtam pár hónapja, hogy szeretnék egy Csigafutamot, kifejezetten lassú futóknak.Olyan lassúaknak, akik egyformán lassúak. Nem attól lassúak, hogy 5 perces km-ek helyett futnak 5:10-et mert előző nap sokáig voltak fent, hanem úgy igazán. Ezt álmodtam meg magamnak. :) 

Mindez múlt hétfőn valóra vált, sőt úgy tűnik ez volt csak a kezdet.

Era kitalálta, hogy ő lefutná a Vivicittá 12 km-ét próbából. Szerencsére lassan akarta ő is :), meg az is szerencse, hogy hasonló a tempónk. Szóval a lassú az neki is ugyanúgy lassú, mint nekem. Így kezdődött, aztán folytatódott, hogy ha már lassan, akkor Csigafutam, és ha már Csigafutam, akkor kakaós csiga. Aztán facebook-esemény lett belőle, és múlt hétfőn este egy nagyon vidám közös futás. Az első Csigafutam, és már szervezzük a következőt.

Mert egy ideje már tudom, hogy nem csak én vagyok csiga, hanem mások is, sőt vannak akik még nálam is csigábbak :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fusscsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr604345927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

"It's very hard in the beginning to understand that the whole idea is not to beat the other runners. Eventually you learn that the competition is against the little voice inside you that wants you to quit." - George A. Sheehan

Friss topikok

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása