Csigafutam

2011.12.13. 09:16 :: AnDreA

Egyszer szeretnék látni egy olyan "verseny" kiírást, hogy verseny lassú futóknak, 7 percnél BIZTOSAN lassabb kilométerekkel. Lehetne Csigafutam a neve a sorozatnak :) csak, hogy nagyokat álmodjak :)) Szerintem sokan eljönnének, végre azt éreznék, hogy ők sem maradnak ki valamiből, ami jó és buli.

Egészen egyszerűen nem érzem jól magam, amikor valaki laza könnyedséggel odaveti, hogy futunk egy könnyed 6 perces szigetkört, vagy közli, hogy félóra alatt 4-6 km az szinte semmi, és meg se kottyan senkinek.

Hát pedig de - ahogy már korábban is írtam nem tudok 5 perc alatt lefutni egy kilométert, sőt. És hiába ígérnek nekem fűt-fát, a vége mindig ugyanaz lesz. Pulzusom az egekeben, loholok a tömeg után, futok PB-ket kínomban - legkevésbé sem könnyedén és élvezettel, és persze valahol mégis élmény, de. És ott van a de.

Igen, szeretnék én is gyorsabb lenni (mások meg soványabbak, egészségesebbek stb-stb). De nem megy. És akkor mi van? Maradjak otthon? Maradjak ki minden jópofa eseményből, mert lassú vagyok?

Hát ezért bántanak ezek a beszólások. És szeretném, ha minket lassú csigákat is végre tisztelnének ugyanannyira, mint azokat, akik 1:30 helyett 1:28 alatt futják a félmaratont. Nekem 7:40 helyett egy 7:30-as km legalább ugyanekkora teljesítmény.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fusscsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr443459700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

"It's very hard in the beginning to understand that the whole idea is not to beat the other runners. Eventually you learn that the competition is against the little voice inside you that wants you to quit." - George A. Sheehan

Friss topikok

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása