Azok a zord számok

2011.12.12. 19:34 :: AnDreA

Folyton repkednek mindenféle számok, 6 perces, 5 perces, sőt akár 4 perces kilométerekről - ennél kisebb számokról ne beszéljünk. Ezek konkrétan űridők, aki 6:30 alatti kilométereket fut az nekem UFO. Fogalmam sincs, hogy ezt mégis hogyan lehet elérni.

Igen, lassú vagyok :) nagyon :) Azt szoktam mondani, hogy másnak az én tempóm már gyaloglásnak tűnik, pedig én istenbizony futómozdulatokat végzek :)

Igen, tudom, hogy sokat kell lassan futni, attól majd gyors leszek; meg azt is tudom, hogy résztávozni kell, meg ilyesmi bűvös szavak. Gyorsultam ám kőkemény edzéstervnek köszönhetően kb. 40 mp-et kilométerenként, ez az eredetihez képest 10%-ot jelent :) csak éppen még ez is nagyon-nagyon kevés ahhoz, hogy ne érjen utol a záróbusz a Nike-félmaratonin. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fusscsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr573458651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

"It's very hard in the beginning to understand that the whole idea is not to beat the other runners. Eventually you learn that the competition is against the little voice inside you that wants you to quit." - George A. Sheehan

Friss topikok

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása