Ki fut a végén :)

2011.12.07. 23:12 :: AnDreA

A válasz egyszerű: Én.

a02.jpgVannak, akik azért futnak, hogy fogyjanak. Vannak, akik le szeretnék futni a félmaratont, vagy a maratont. Vannak, akik csak az egészségükért. Én azért, mert szeretek futni… 

A történet ott kezdődik, hogy amióta az eszemet tudom, sportolok. Úsztam, kézilabdáztam, kosaraztam, táncoltam, curlingeztem. A sport az életem egyik fontos része. Már futkároztam korábban is, de nem foglalkoztam különösebben, hogy milyen sebességgel teszem mindezt.  Több mint 3 éve boldogan lefutottam 7 km-t a K&H maratonváltós csapat egyik tagjaként, nem mondom meg milyen idővel :))))) Mindegy célba értem, örültem. Aztán vettem egy pulzusmérő órát, ott kiderült, hogy a tankönyvi értékek tőlem távol állnak, és ez kicsit meg is ijesztett. Aztán hol futottam, hol nem – mivel intenzíven sportoltam mást, így igazándiból nem éreztem szükségét, hogy mellette még fussak.

A változás idén januárban következett be két okból is. Az egyik: már nem volt időm kijárni a tőlünk 1 órányira lévő pályára edzeni, és a meccsekkel telezsúfolt hétvégék lebonyolítása is egyre nehezebbé vált, úgyhogy hiányzott a rendszeres sport.  A másik: a férjem úgy gondolta, hogy nem ártana neki sem némi mozgás, így elkezdtünk futni, akkor még csak futópadon. Én rögtön közöltem, hogy de szigorúan csak addig, ameddig kint nem lesz megfelelő idő futni.

Az elején nem volt gond, mivel alapvetően jó volt az edzettségi állapotom, könnyű volt gyorsabban és többet futni, aztán eljött a tavasz és végre kimentünk a szabadba. Itt derült ki a számomra, hogy hiába vagyok képes viszonylag hosszabb ideig futni, a gyorsaságom egy csigáéval vetekszik. Hogy nálam mindenki gyorsabban fut – mindenki alatt ideértem azokat, akik néha kimennek kocogni, csak úgy különösebb célok nélkül. És csak úgy futnak 8 km-t, csak úgy 7 perc alatt :)

Azóta küzdök. Küzdök az órával, a pulzusommal. Küzdök önmagammal (néha ez a legnehezebb).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fusscsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr473446967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Mottó

"It's very hard in the beginning to understand that the whole idea is not to beat the other runners. Eventually you learn that the competition is against the little voice inside you that wants you to quit." - George A. Sheehan

Friss topikok

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása